Spørsmål og svar.

Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene som dukker opp. Hvis du ikke finner svaret på det du lurer på, så fortvil ikke. Vi vil gjerne høre fra deg. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.

Jeg ønsker å returnere varer. Hva gjør jeg?

Du må være innlogget for å returnere varer. Trykk deretter på "Min side" så "Retur". Finn varen du ønsker å returnere ved å bruke søkefunksjonen. Trykk "Returner" i høyre kolonne,og velg antall til retur.Følg deretter instruksjonene. 

Kan jeg hente varene selv?

Det er på det nåværende tidspunkt ikke mulig å hente varene selv.

Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg?

Det går helt fint. Trykk på "Logg inn", og deretter "Glemt passord". Skriv inn epostadressen din, og du mottar innen kort tid et nytt.

 

Jeg ønsker å endre mine kontaktopplysninger. Hva gjør jeg?

Logg inn, og trykk på "Min side". Her kan du endre kontaktinformasjon og passord.

Kan jeg få en oversikt over alle ordrene mine?

Du kan få full oversikt over ordrehistorikken din ved å være innlogget, og trykke på "Min side". Her vil du blant annet kunne se ordrestatus, fakturaer og restordre.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.